Frondziarz podszywa się pod bozię

 

Na stronie http://www.ilovemilka.pl jest walentynkowy konkurs. Pomysł prosty: przystanek, na przystanku wiata, a tam miejsce na plakat – na plakacie walentynkowy tekst zwycięzcy. Pomysł prosty i sympatyczny. Ale zaraz po tym, zjawia się jakiś buc z Frondy i wrzuca coś takiego:

milka

Kurwaco? Bozia mnie kocha w walentynki? I on – ziom o niku karher – też mnie kocha? Ale ale – myślę, że powinniśmy pomóc im w tym „wielkim dziele ewangelizacyjnym”. Już widzę zdumione miny Barts-style katolików zachodzących w głowę, dlaczego reklamowa przestrzeń przewidziana na wyznanie miłosne typu „Mariola wruć do mie, już cie niebędę bił – Mariusz” służy jako miejsce do do takiej kaszaniastej propagandy miłościwej bozi.

 

http://www.ilovemilka.pl/v5AD76 – tu sobie można zagłosować na tę walentynkę.

PS. No chyba, że ktoś ich trolluje.

2 myśli na temat “Frondziarz podszywa się pod bozię

  1. Mam wrażenie, że w związku z rosnącym rozdźwiękiem pomiędzy tradsami i posoborowymi takich durnych akcji będzie przybywać. Dzięks za gratsy – pomyślałem sobie, że to już czas na bloga, którego nie będę się wstydził pokazać ludziom (mam jeszcze takiego swojego skitranego, gdzie lecę moim inner-emo).

Skomentuj

