Żenua

Marudziłem już nie raz, że uczucia zażenowania nie znoszę? Na pewno marudziłem. Notka u WO w której komentatorzy pokazywali swoje pisiorki chwalili się zawartością swoich biblioteczek przypomniał mi jeden z najwdzięczniejszych okołoksiążkowych łodefaków: w czasie jakiejś rozmowy w gronie ludzi, których nie znałem zbyt dobrze padło nieśmiertelne pytanie co czytasz? – odpowiedziałem zgodnie z prawdą, że lubię literaturę iberoamerykańską; na co zaraz włączył się aspirujący do roli wodzireja ćwierćdebil który triumfalnym tonem ogłosił Ja jestem zafascynowany literaturą iberoamerykańską. Ostatnio czytam Coelho. Reszta ucieszyła się z jego deklaracji i zaczęli masturbować się znajomością jakiegoś „Nad brzegiem rzeki Piedry usiadłam i płakałam” aż zjawił się „Alchemik” z linkiem do ebooka „Podręcznika wojownika światła”, który ściągał się całe „11 minut”. Poszedłem sobie i nie widziałem już tych ludzi więcej w swoim życiu.

Zareagowałbym tak samo, gdyby ktoś zapytał mnie, co robiłem w weekend, a odpowiedziałbym instalowałem i konfigurowałem linuksa, na co jakiś ćwierćdebil aspirujący do roli wodzireja ogłosiłby triumfalnym tonem Ja jestem zafascynowany ruchem FS i OS! Ostatnio zainstalowałem Ubuntu!

W mojej psyksuji z Quasim na blogu u Barta zapomniałem Quasiego poinformować, że powszechny wzór obciachu to m.in to, co on sam uprawia: jego sposób oceny tego, co przystoi a co nie przystoi jawi mi się jako powszechny. Ważnym modyfikatorem natężenia obciachu jest pretensjonalność; byle linuksiarz masturbujący się tym, że Ubuntu na netbooku już prawie obsługuje wszystkie urządzenia jest co najwyżej do wink-winkowania, jednak gdy Gniewomir Świechowski masturbuje się tym, że już prawie działa mu Ubuntu na jego nowym netbooku – to już jest temat do lolania, bo to przecież czysta bucera (zwłaszcza, jeśli prześledzić pingera lolketmana). Ale co się dziwić, Kraków.

Skomentuj

