Trójkami do nieba szli…

… żołnierze z Psychiatryk-platte.

ckc.jpg

8 myśli na temat “Trójkami do nieba szli…

  1. wiem, ze moge zabrzmiec z trolska, ale mam glupie pytanie:

    po prawej poznaje, tego w srodku widzialem ostatnio u barta, ale tego po lewej… nie mam zielonego, kto to jest.

    na marginesie, wychodz na to ze radykalna prawica w polsce jest politycznym ekwiwalentem disco polo. hity pojawiaja sie i znikaja tak szybko, ze wystarczy miesiac nieuwagi i czlowiek nie kąsa elementarnej intrygi. a mnie juz trzy lata stuknelo…

    ps, witam na wordpressowym…

  2. To oczywiście Igor24.pl Janke, twórca psychiatryka24, człowiek, któremu należy się order za stworzenie miejsca, które dostarcza tyle pięknych tematów do obśmiania. Wielki, wielki człowiek, Igor Janke Santo Subito!

  3. matko buzka! jakim brakiem obycia sie wykazalem…

    a moze to znak, ze trzeba by uruchomic osobne psycho-wiki, gdzie bylyby stosowne hasla i nazwiska?

    w razie czego, sluze bezinteresownie blogiem euromason na bloksie, ktory od mojego wyjazdu jest pustostanem, ale nadal go trzymam:)

  4. mobloby to nawiet miec jakas lekka forme, dajmy na to mobloby sie nazywac ICanHazOplatek, albo ICanHazLustracje, zeby referencje byli czytelne. lolspeaku wymyslac nie trzeba by, bo oni haz it anyways!

  5. Najwidocz ;-)

    Tylko że taki przewodnik wymaga przede wszystkim, eee, systematycznego podejścia, o co w moim wypadku trudno. Niech sobie sprawa poleży jeszcze jakąś chwilkę, się zastanówmy (chyba przydałby się do tego Quasi, on jest arcynurkiem salonowym).

  6. wordpress jest na tyle gietki, ze daloby sie go dostosowac. wystarczyloby tworzyc krotkie hasla z nazwisk i pojec zaczerpnietych ‚ze zrodel’, tagowac je tematycznie, kategorie wykorzystac jako spis alfabetyczny.

    wpisy bylyby krotkie mogloby to troche tak chodzic jak uncyclopedia albo h2g2. zreszta strapline ‚Przewodnik dla autostopowiczow po bezdrozach prawicy’ podoba mi sie.

    jak widac powyzej, merytorycznie jestem raczej na emeryturze, ale sluze zmyslem organizacyjnym:). jesli byliby spiskowcy, to ja jestem in.

Skomentuj

