Komunikat techniczny

Miałem o tym, że jakaś polka przekręciła Czechów na 120 mln zł. (taki nasz lokalny Madoff) i że oburzyło mnie kiedy w jednym z programów z newsami wyjechali jej z emerytki – co wzbudziło we mnie zdziwienie, że jak to, emerytka? Wszystko przez to, że przyjąłem Krzywdzące Uogólnienie, że emerytka to biedna, schorowana, starsza kobiecina. A tu się okazało – nie emerytka, a elegancka, zadbana kobieta, ledwo sześć dych na karku. Soł: nie róbcie z emerytury pomieszania lajfstajlu i zawodu.

Miałem o tym szerzej ale eresesy mojego blogaska wywaliły się na plecy (i to jakiś czas temu). Powód był, wstyd się przyznać, banalny i związany z tym, że jak się na maku wrzuci alt+spację to się robi taka niewidzialna spacja, która na wszystkim innym powoduje powstanie znaczka Non-printable ASCII character Dec 24 Hex 18 Oct 030 CAN. Wspomniał o tym już mrw. I to by było na tyle, problem rozwiązany, choć oczywiście wciąż jest gruby, bo jeśli jeden durny znaczek wprowadzony z klawiatury może uniemożliwić ssanie z eresesów to JESTEŚMY ZGUBIENI!

Auch: wyabortowałem tamtego blogaska, bo miał wady genetyczne.

I jeszcze w temacie wycieczek do Gdańska – optymistyczne założenie, że można tam dojechać samochodem w 8 godzin z Krakowa to bzdura. Z Warszawy do Gdańska jedzie się jakieś pięć i pół godziny. Zdarzyło mi się też pociągiem, w drugą stronę – 6 godzin, bo przecież godzinny postój w okolicach Nasielska z okazji remontu. A w TVP Info leciały spoty w których jakiś ziom stoi na torowisku i kłamie: „Z Gdańska do Warszawy w 3 godziny”.

A już niedługo: notka o nowej fali disco polo!

Skomentuj

