Głupie cioty

Niby miałem się skupić na jakichś poważniejszych treściach, ale wpadłem przypadkiem na gejowo.pl i dostałem jak gołą dupą w pysk. Oto ciotki stwierdzają, że wychowywanie się w rodzinie homoseksualnej szkodzi na psychikę.

Najwyraźniej wychowywanie się w heteroseksualnej rodzinie również: to przecież w takich rodzinach wyrośli geje, którzy dziś twierdzą, że homoseksualna rodzina to zło dla dziecka. Pogdybam sobie i dopowiem: bo mieliście pojebane rodziny i macie tego świadomość.

Nie mam pojęcia jakim cudem społeczeństwo ma zacząć akceptować (a przynajmniej dawać faka) na nasze postulaty, skoro same się nie potrafimy zdecydować.

To co, dziewczyny, dalej będziecie kłamać, że bycie gejem kastruje z chęci bycia ojcem, czy przestaniecie wypierać, że gej też człowiek?

2 myśli na temat “Głupie cioty

  1. Kaman, naprawdę się zadziwiasz? Rozkład szeroko rozumianych społecznych minipsycholi może wśród ciotek jest mniejszy, niż w całym społeczeństwie, ale nadal jest to spora grupa.
    Nie znasz żadnych prawicowych, zwłaszcza pisowych za jego dawnych lat? Albo żyjących w ciąglym wtf-zaprzeczeniu (bo to nawet nie jest dysonans poznawczy jako taki, mi się zdaje, bo w ogóle sobie tego nie uświadamiają; totalne spychanie), że łykają niby cały katolicyzm, odprawiają te wszystkie ich rytuały and stuff, i pomijają kompletnie sprawę, że są potępieni i idą do piekła. Albo och, ja jestem bi, teraz tylko się wyszaleję, a potem będę miał żonę, tata będzie szczęśliwy, ksiądz też.
    Trochę zlazłem, no ale to jest ciągle ta sama duża sprawa. część z nich to prawicowe oszołomy, część ma sprany mózg przez swoją socjalizację, część jest młoda/głupia i jeszcze nawet o tym tak naprawdę nie myślała i żyje w takim okazjonalnie generowanym przeświadczeniu na poziomie gimnazjalisty, bo może napotkali na kilka wypowiedzi jakiejś pani pedagog, czy przeczytali felieton jakiegoś ks. Jacka.
    Dla mnie ten trzeci wypadek jest średnio smutny o tyle, że to po prostu wynik ogólnego burdelu w kraju. Jak dyskurs będzie kiedyś już bardziej jednoznaczny (tak jak dziś nikt z normalnych nie dyskutuje o prawach głosu dla kobiet), to wtedy ta grupa będzie opowiadać sie za adopcją i nie będzie *zaznaczała* bzdur o psychice.
    Drugi przypadek zaś, zepsutych przez socjalizację (rodzinę, krąg koleżeński, małą społeczność, w której żyją, itd, + szumy z kraju) jest już dla mnie smutny i mi żal. Im, że powiem pompatycznie, trzeba pomóc. Anegdotycznymi już nie będę rzucał, no ale bez tego nadal zostaną w swoim dołku, będąc przeciw adopcji i najczęściej ukryci głęboko w szafie.

    ps – strasznie wąskie okienko do wpisywania komci, kilka napisanych zdań naraz tylko można widzieć, co strasznie utrudnia. Jak możesz, to lepiej poszerz (chyba, że tylko pod Operą takie, ale wątpie)

  2. @fan-terlika
    „Kaman, naprawdę się zadziwiasz?”

    Oczywiście, że nie.

    Co do całej reszyt – oczywiście masz rację.

    „ps”

    Taki szablon. Jak będę miał chwilę to poszperam za jakimś, który jest wygodniejszy do komciowania.

Skomentuj

