Dziadek, dwie rzeczy

Nie spodziewałem się, że przyjdzie dzień, w którym Napieralski ugryzie mnie w emo bezpośrednio.

Wątpię czy mogę być bardziej nawilżony lewicowymi ideami a sugerowanie mi większej wiary w SLD jest po prostu głupie.

Urwali mi od lewicowej wrażliwości

Zrobiono badania i wyszło, że lewica ma serdecznie pod ogonem bycie lewicą. Jak czytam blipaska sld i widzę jak wciskają się w kapciochy prawidziwie-polskiej-prawicy to mi staje do środka.

Rok bez mała mija a SLD – czy inaczej: mejnstrimowa lewica – nie wyciąga wniosków tylko się bawi w PiS-BIS (które bawiło się w PRL-BIS, więc mamy już grubo poryte).

Wzmacnianie trzeciej nogi

Z badań nad stanem polskiej lewicy wynika, że jakaś połowa popiera dyscyplinę w szkolę. Spoko, ja też popieram. Ale dla mnie jest do dyscyplina naukowo-umysłowa – dla nich: posłuszeństwo. Co mnie skłania ku przerażeniu, że lewica dawno nie widziała dzieci/nastolatków i ich problemów. Co z kolei mnie gryzie, że lewica dawno się nie macała (choćby przez ścianę) z rzeczywistością.

Piosenka pożegnania piosenką jest utraty

Radziecka Inwersja powiada, że jest na odwrót – utraciłem zaufanie i żegnam się ozięble z SLD. Ten skład, z kryptohomofobem Grzesiem Napieralskim, z ich blipbucerą zupełnie mi nie robi. Mnóstwo czasu, który – jako opozycja – mogli poświęcić na przesunięcie linii podziału w jakieś sensowne miejsce zmarnowali na polityczne wojenki.

Chryje elejson

Szprycowanie się na: a my mamy wyższe standardy i

jest taką żenadą, że aż mi trzeszczy wszystko w środku. Lewica nie jest zdolna do objęcia władzy wtedy, kiedy sobie uzna – jest zdolna do objęcia władzy wtedy, kiedy ludzie będą jej ufać i kiedy będzie miała program spełniający oczekiwania. Na lewicy ciąży obowiązek dużo większy niż ten, który sobie przypisują prawicowcy czy liberałowie – tu chodzi o zmiany, które w ciągu 4 lat każdy obywatel będzie mógł odczuć. Fapuśniacy wolnego rynku cieszą się, że internet daje ludziom możliwość robienia interesów? Fantastycznie – ale niech się to nie odbywa kosztem jakości i drenowania swoich pracowników. Z moich prywatnych niusów – kolejna okołobankowa firma zamiast zatrudniać pracowników etatowych leci w branie agencyjnych zleceniobiorców. I tu jest miejsce dla działań dla lewicy: chcecie mieć pracowników – dzielcie się z nimi hajsem.

Wiatr zmian

Serdecznie oczekuję, że mi ktoś udowodni, że moje wrażenie dzisiejszej mejnstrimowej lewicy jest krzywe. Nie nawilża mnie polityka więc mogę coś źle grepować. Może SLD zajmuje się ważnie ważnymi sprawami tylko ja nie dostrzegam?

10 myśli na temat “Dziadek, dwie rzeczy

  1. Fajnie że wogle się odezwał, ale obawiam się, że to stażysta asystenta sekretarza, który robi na odcinku blipa.

  2. Mnie jednak przekonuje coś, co chyba powiedział mrw: jak ma się wyłonić ktoś sensowny na polskiej scenie, to wyłoni się z SLD. I to mi wystarczy, bo SLD jest chujowe, ale PO jest chujowiejsze po stokroć.

  3. @grzesie2k
    może się i kiedyś tam wyłoni, ale ja bym obstawiał że Mesjasz przyjdzie wcześniej. Albo pokolenie WTF weźmie i ogłosi przetarg na zarządzanie państwem, który oczywiście wygrają Niemcy.

  4. „kryptohomofobem Grzesiem Napieralskim” oni tam wszyscy tacy. Jedna Szyszkowska z rozwianym rudym włosem, nietomna do jakiej partii się zapisała, wyjechała swego czasu z ustawą, na co kolega Nałęcz, pozwolił sobie skomciować, że łon
    zeeee wsiii i takich rzeczy to on nie rozumie, a SLD z większością w sejmie ustawę uwaliła. Lewica nam się udała, zwana lewicą bo z PZPR’a się wzięła.

  5. Więcej go taguj. Widać, że przynajmniej -to- czyta. Cała lewicowość SLD sprowadza się do tego, że dawniej nie latali z flagami Solidarności. I tyle. Zapatero my ass.

  6. >> pokolenie WTF weźmie i ogłosi przetarg na
    >> zarządzanie państwem, który oczywiście
    >> wygrają Niemcy.

    MSPANC: epic win.
    Ale ja naprawdę stwierdzam (z autopsji) że większość wchodzących w „mechanizmy rekrutacji politycznej”, jak to się ładnie na moich studiach zwało ma głęboko wyjebane
    i pole ich zainteresowania sferą publiczną jest
    ograniczone z góry przez czubek własnego nosa.
    Próbowałem z borówkami i trwam nadal chociaż oczywistego faila spodziewałem się już po poparciu rządu Belki. Ja naprawdę nie widzę już warunków i materiału do pracy. I jak wielu ludzi mam dość walenia głową w ścianę, czynności przy której zabijanie wielkich złych smoków w znaną grę MMORPG wydaje się konstruktywnym i pożytecznym zajęciem.
    Nie widzę skąd miałby przyjść ten Godo… Mesjasz. KP? Jak się oglądało to wszystko od środka to nigga, plz…

Skomentuj

