Syndrom księżycowy

Zerkam do statystyk (atenszynhoryzm – lubię wiedzieć, skąd do mnie przychodzą i co ewentualnie o mnie piszą) a tam:

Anuszka postanowiła wyjawić, jedyniesłusznie, dlaczego dostałem u niej bana. Łoł. Jakbym dawał faka, czy coś, albo pisał błagalne maile, żeby mnie odbanowała, bo tracę ważną przestrzeń do poważnych dyskusji (srsly? poważne dyskusje z randroidką, która nie chce parytetów?).

Blogosfera psuje się od gwiazd
Czy normalna zwykła Maria
może czasem być astralna
ależ owszem czemu nie
Marii też należy się

Każdy kto zetknął się z astroawarią wie, że wystarczy wyrazić pogląd choć trochę niezgodny z jej wyobrażeniami o prawdziwej naturze rzeczy i skutkuje to ignorem na blipasku. Chwała jej, że jeszcze nie publikuje swojej listy. Ale są tacy, którzy bez żenady się tym chwalą:

A czasem wielkodusznie ogłaszają „amnestię”:

Banfaping

Jak ktoś nie kuma, że jego emo jest mało dramatyczne, dramy małolulzowate a lulzy durne – to się go wywala. Nie ma sensu z tego powodu publikować list, nie ma sensu się tłumaczyć za co i po co. Nikt z nas przecież nie ma zamiaru stosować standardów psychiatryka24.

Blogi to poważna sprawa

Kiedy słyszę, że mam spierdalać z czyjejś prywatnej przestrzeni, to się dostosowuję. Radę Anuszki przyjąłem jak należało:

Tym bardziej nie wiem, po co robić stronę na której ogłasza się światu, na kogo ma się wyjebane.

9 thoughts on “Syndrom księżycowy

  1. Uhuhu, to nawet etykieta powstała.

    Inna sprawa, że zdaje się być cokolwiek znokautowana przez ^chato, więc takie jazdy są jednostkowe.

    A astroawaria nie miała czasem w planach poświęcenia całej notki na wyjawienie, kogo ignoruje?
    Choć w jej przypadku chyba szybciej wymienić kogo nie ignoruje.

  2. @myself
    Chociaż oczywiście, do anuszkizmu, z uzasadnieniem i dedykowaną temu celu(celowi?) stroną, daleko. How derp derp derp is she?

  3. Nic nie jest w stanie przebić komunikatu:

    „Łamanie regulaminu przez wklajanie notek i komentarzy narażającej na szwank dobre imię salonu24.”

    Zwracam uwagę na prawicową ortografię i gramatykę.

  4. „Tym bardziej nie wiem, po co robić stronę na której ogłasza się światu, na kogo ma się wyjebane.”

    A po co pisać o tym notkę?

  5. ach to lulzy, wydawało mi się, że jednak drama. miałem rację, wydawało mi się.

    frankly, pisanie notki o tym, jak trafiło się na shitlistę to jak wejście do Gry, innit?

Skomentuj

