Spisek sił wiadomych

Chciałem blipnąć o tym, że nie działa mi WordPress. Ale Blip był przeciążony. Odkurzyłem więc Twittera, ale tam mi wywaliło, żeby spróbować za chwilę. Na blogu Barta wywala się FireFox.

Internet 2010 wszedł w dwudziesty stopień zasilania. No chyba, że…

Użytkownik MajkiFajki na forum Korwina marudzi, że zwariował mu wykop. Zwariował oczywiście od dodawania prawicowego i krytykującego UE kontentu. Nie pomagały zmiany przeglądarek, nie dodawały się linki. A na koniec nie chciało go logować bezpiecznie. Musi spisek, prawda?

Może już się zaczęło? Może tak właśnie działa okupacja ZSRE? Może już nie trzeba ludzi internować, wystarczy ich regularnie odcinać od kontentu? Może w ten sposób tworzy się NWO? Tyle pytań, znikąd odpowiedzi. No wiecie: not with a bang but with a whisper; z jednej strony wszystko normalnie, Bill Gates dalej spiskuje z Oprah twittuje, a dla odwrócenia uwagi od prawdziwych problemów (patrz przykład: afera hazardowa jako przykrywka do znacznie większej afery w której stracimy TYSIĄC PIĘĆSET MILIARDÓW!!1) wyrzuca się samobójczych grubasów z samolotów.

#samaniewiem

Ciekawe od czego mejnstrimowe media zachodnie chcą odwrócić naszą uwagę przez poświęcanie miejsca na zupełnie nieważną sprawę wewnętrzną Ugandy: prawo, które będzie pozwalało skazywać osoby homoseksualne na dożywocie.

Jak rozumiem, niektórym polskim homofobicznym świrom pasowałaby taka ustawa. Oczywiście – w imię równowagi, bo przecież są regularnie wsadzani do więzień za swoje niepostępowe poglądy. Obawiam się tylko, że Terlikowski, który bije się w piersi za kolejne afery związane z molestowaniem nie pomyśli jak wielką obrzydliwością jest to, co stanie się w Ugandzie.

Zupełnie nie pociesza mnie myśl, że za 20 lat jakiś nowy terlikoid będzie się bił w piersi.

7 thoughts on “Spisek sił wiadomych

  1. Zawsze chciałem, żeby Blog de Bart był jak miły cieplutki kotek, którego aż chce się wziąć na kolana. I sądząc po gronie stałych komentatorów, osiągnąłem sukces – ale teraz okazało się, że dostają alergii i pryszczy.

  2. No, gdybym ja miał swój ulubiony blogasek i zacząłby mi wywalać przeglądarkę, rozejrzałbym się za nowym ulubionym blogaskiem. Strasznie mnie frustruje ta sytuacja, zwłaszcza że mi też się FF krzaczy na BdB.

  3. A mnie jak na złość się ni razu nie wywaliło. Może jestem jak ten małpiszon z filmu o epidemii eboli. Pożyczyć wam FF?

    Also: Eli, myślałem, że na makowej przeglądarce działasz o_O

  4. @nietoperz

    No więc ja jako użytkownik Maka mam wreszcie ostateczny głos w dyskusji dlaczego Safari. A bo tak; i Firefox i Opera korzystają z Carbon API (więc nigdy nie będą 64-bitowe). Dodatkowo: flash musi chujowiej, bo QuickDraw zamiast Quartz 2D.

  5. @bart
    „No, gdybym ja miał swój ulubiony blogasek i zacząłby mi wywalać przeglądarkę, rozejrzałbym się za nowym ulubionym blogaskiem.”

    Nie da rady, u astromarii mam bana.

    „Strasznie mnie frustruje ta sytuacja, zwłaszcza że mi też się FF krzaczy na BdB.”

    Znaczy ja mam tylko ała, kiedy korzystam na pudle z Vistą, bo ja naprawdę nie lubię Internet Explorera.

Skomentuj

