Ach, gdyby tak

A gdyby tak na jeden dzień stać się homofobicznym korwinistą, genetycznym patriotą, antysemickim, wietrzącym spiski żydożercą.

Gdyby tak przez jeden dzień stać się linuksiarzem, wierzącym, że wszelkie dobro bierze się z darmowości i jumactwa. Jeden dzień w przeświadczeniu, że aborcja to morderstwo a pedały doprowadzą do moralnego upadku i rozkładu rodziny.

Jeden dzień pewności, że zalewa nas islam i trzeba z nim walczyć, bo to moralny obowiązek wobec ojczyzny i cywilizacji.

Cały dzień ze świadomością istnienia siły wyższej, która nagrodzi mnie za dobre uczynki i ukarze za złe. Czuć strach przed wiecznym potępieniem wymieszany z radością zbawienia. Dzień ze świadomością grzeszności myśli, moralnej nieczystości ciała.

Zacząć dzień od rzucenia pogardliwego spojrzenia spotkanym na klatce sąsiadom z Wietnamu. Burknąć coś niegrzecznie do tej uroczej i übercierpliwej ekspedientki w sklepie. Przeskoczyć przez bramki, nie przepuścić wychodzących, zepsuć powietrze w metrze.

12 thoughts on “Ach, gdyby tak

  1. Wszyscy znani mi linuksiarze (myself included) wyleczyli się z jumactwa i kupują legalny soft. Właśnie z chwilą zostania linuksiarzami.

  2. >Linux sam w sobie jest zajumany.

    Ale czemu? I od kogo? A open office’y, notepady++, itp też?

  3. No ja jestem przeciwko islamowi. Chcesz żyć wg zasad szariatu? Głupi jesteś? To ja już wolę żyć w kulturze chrześcijańskiej.

  4. No ja jestem przeciwko komunizmowi. Chcesz żyć w Korei Północnej? Głupi jesteś? To ja już wolę żyć w czymś na kształt frakistowskiej Hiszpanii.

  5. No ja jestem przeciwko kupowaniu office’a, gdy raz na rok muszę zrobić wykres. Chcesz żyć drogim oprogramowaniem używanym raz na rok? Głupi jesteś? To ja już wolę żyć z open office’em.

    A tak btw, to podobnież niektórzy na macu właśnie open office’a używają. Jeszcze jedno, gry w które gram nie działają ani na macu ani na konsolach.

Skomentuj

