Choroby, wojny, klęska głodu, rozpacz, śmierć

Czyli chujowe piosenki które wryły mi się w mózg

[YouTube=”http://www.youtube.com/watch?v=dp1EMiKkJgk”%5D

Wpadła mi pod dekiel w czasach, kiedy ludzie najnormalniej, bez żenady słuchali trójki.

A zmierzamy do tego, że: to jednak nie jest nic fajnego, kiedy ciało przejmuje kontrolę, nie wychodzi z tego nic dobrego, a dodatkowo łatwo stracić różne radości.

3 myśli na temat “Choroby, wojny, klęska głodu, rozpacz, śmierć

  1. Ja tam nie wiem, bo ja ją kojarzę zupełnie inaczej a samo pojęcie trójkowości jest mi obce, bo trójki nie słucham i nawet nie wiem, co tam jest teraz na topie. Za to sama piosenka jakimś fajerwerkiem nie jest, ale przyjemnie wchodzi i nie boli na plejliście.

Skomentuj

