Dziennikarze prasy lokalnej

W mojej okolicy leży taki papier, nazywa się Passa. I nie wiem po co wciąż biorę to do łapy:

[klik żeby powiększyć]

Otóż jakiś dziennikarz prasy lokalnej dopuścił do głosu panią geoekolog. Kim jest geoekolog możecie przeczytać tutaj. Niech mnie kredens trzaśnie, jeśli kłamię, ale o fizyce i badaniach nad elektromagnetyzmem nic tam nie ma.

Barbara Pisarska. Uderza: Łódź kurwa, ale pańcia jest z naszej okolicznej (warszawskiej, Stokłosy przecież) Wyższej Szkoły Gotowania na Gazie: stąd.

I pisze tak:

Wystarczy podstawowa wiedza, wyobraźnia i wrażliwość, aby nie mieć wątpliwości, że częste używanie telefonów komórkowych przez ludzi w wieku rozrodczym może przyczyniać się do różnych komplikacji, tzn. bezpłodności, ciąży mnogiej, poronień, wcześniactwa noworodków, chorób małych dzieci na serce i nowotwory. Fale elektromagnetyczne powodują bowiem zakłócenia w normalnym funkcjonowaniu organizmu.

Co to jest, to ja nawet nie chcę.

9 thoughts on “Dziennikarze prasy lokalnej

  1. na szybko pisałem, chodziło mi że nam pobliskiej, w końcu przy stacji stoklosy

  2. ale ja jestem blogerem, który napieprza sobie notki z komórki, ja nie mam jakiejś dramaambicji

  3. Eluś, ale spójrz na obrazek, który wrzuciłeś, albo do samej gazetki.
    Also, ciekawe „ł”, ale to już szpec od grafiki lepiej oceni.

  4. @eli
    Oh fck, straszne. Gdzie takie rzeczy piszą, bo w tej lepszej części miasta (znaczy się Gocławek) takich ciekawostek nie uwidisz?

    BTW, mechanizm „oddziaływania” „komórek” na komórki jest interesująco opisany – pani powinna obejrzeć sobie Discovery Science, tam jest taki durny program („Brainac: Abusing Science”) który kocha jedna z moich pociech. W jednym odcinku próbowali ugotować jajko przez podgrzanie go przy pomocy chyba setki telefonów komórkowych. Efekt był łatwy do przewidzenia (surowe jajko), a mobile dotykały rzeczonego żarcia, więc nawet grzanie baterii nie pomogło, a co dopiero mikrofale.

    Boli że ludzie nie rozumieją podstawowych pojęć. Komórka używa mikrofal, kuchenka też. Wniosek: komórka może ugotować mózg nieszczęśnika. W sobotę jestem pewne że znajome będą dzwonić z parady, nie odbieram, trudno, mózg ma się jeden.

  5. Kiedyś kupiłem taką wiejską gazetkę odpoczywając nad Morzem Azowskim (Ukraina).
    Artykuł się nazywał „Stało nas mniej”. Czyli pomyślałem że chodzi o demografię, że ciągle ubywa ludzi, a mało się rodzi etc.
    Pierwsze zdanie: ” W ostatnim tygodniu, milicja naszego rejonu znalazła w okolicy dwa trupa…”

Skomentuj

