Blogersi

Dęte pierdolenie.

To było bardziej nudne niż smutne

moja siostra

Dyskusja „po”

  • reżyser coś jak „nie mam nic do dodania, wszystko co chciałem powiedzieć, powiedziałem w filmie”:
  • 19 minut, z czego koło dwóch minut jakichś smętnych przebitek: a to mleko gotują, a to jakiś laptop
  • Durczok coś jak: „to co chciałem dodać, to to, co zostało wycięte
  • podejrzewam, że bardzo brzydko pocięli Żakowskiego
  • Igor Janke i Obama, haha, haha, fap fap, fap fap
  • mamy siłę, jesteśmy głosem, zmieniamy rzeczywistość
  • Wyszłem przed końcem dyskusji. Choć bardziej smętnym pieprzeniu.

    Pamiętajcie, poszedłem tam po to, żebyście nie musieli tego oglądać.

    14 thoughts on “Blogersi

    1. Strasznie lubie takie notki, ktorych autorzy zakladaja, ze wszyscy czytelnicy wiedza o jakie zdarzenie z blipowego fapcircle chodzi.

    2. Nie wiem jak mogliście to przegapić! Od ponad roku kręcony jest hajp o pierwszym polskim filmie dokumentalnym o blogerach, o sile internetu. No i wczoraj była jego premiera. Był Kominek, był Durczok. Był nawet Gniewomir.

      No i rzecz jest taka, że to najsmutniejszy film jaki widziałem. W zasadzie to nie jest dokument, to dokumentoid.

      I serio: jeśli nie wiecie, to znaczy, że wszystko z wami jak najlepiej.

    3. Byli w filmie, byli na „dyskusji” po filmie, z której musiałem wyjść, bo targało mną poczucie „chcę się kopać po twarzy od tego, jak uważacie swoje blogowanie za coś odrębnego”; w’ogle Durczok sensownie mówił, że takie na siłę tworzenie znaczenia odrębności „blogerów” jest bez sensu.

      Link jest taki, ale nie ma tam nic ciekawego, oprócz zajawki; mają gdzieś jeszcze blogaska na blogspocie i coś na fejsbuniu (się wpiszę blogersi to wyskoczą). A tak na serio, to nie ma o czym rozmawiać. 19 minut dokumentoidu, przez 2 minuty widzimy gotowanie mleka.

    4. @krolowanocy
      Na budyń gotowane było.

      Auch, wszyscy, którzy chcieliby poczytać jakieś lepiej zebrane myśli o Blogersach – ^szprota bardzo ładnie. (była tam ze mną, płakałem jej w ramię).

    5. To było kręcone przez prawie dwa lata. No i oczywiście każdy krytykujący „hejterzy”, a jak krytykuje i ma blogaska, to po prostu zazdrości tym, którzy się wypowiedzieli. I gdyby był zaproszony, to by chwalił.

      W zasadzie należy występować o odszkodowanie za kradzież 20 minut życia.

    Skomentuj

