Terroryzm racjonalny

Wstałem wyjątkowo rano jak na moje standardy i przewinęły mi się przez twittera obrazki oszalałego Jarosława Kaczyńskiego. I że tak naprawdę to z niego wyłazi jakaś mityczna nieutulona drama o śmierć brata.

Wołam na to bullszit.

Czy Jarosław Kaczyński był już oszalały z żalu po śmierci Lecha Kaczyńskiego jak współorganizował atak terrorystyczny w Warszawie przed wyborami prezydenckimi? Pewnie mało kto pamięta gejbombera. Sprawa nigdy nie została wyjaśniona, a biorąc pod uwagę kto w Polsce może zorganizować atak terrorystyczny z atrapami bomb – to przychodzą mi do głowy albo ruskie służby, albo nasze, tutaj, piękne, patriotyczne, oszalałe w miłości do ojczyzny.

Jak sprawa się skończyła (oprócz targania pewnie bogu ducha winnego Romana W.)? Nijak: o, tak.

Więc może powstrzymajcie galopujące konie aktu łaski nad Jarosławem Kaczyńskim. To nie jest tak, że to dziś wyjątkowo z niego wyszło, że jest człowiekiem, któremu chodzi tylko o pełnię władzy. Już raz mu się zdarzyło sparaliżować Warszawę aktem terroru. Teraz po prostu chce sparaliżować cały kraj.

Skomentuj

